Torba bawełniana pomarańczowa
Dobry gadżet reklamowy z pewnością powinien zwracać uwagę otoczenia. Pomarańczowa torba bawełniana doskonale zatem sprawdzi się w tej roli. W połączeniu z odpowiednio zaprojektowanym i starannie wykonanym nadrukiem na pewno będzie przyciągać wzrok. Z badań marketingowych również wynika, że klienci najbardziej lubią dostawać upominki reklamowe, które mają praktyczne zastosowanie. To zatem bardzo korzystne dla firm promujących swoje marki w ten sposób. Za każdym razem, gdy klient sięga po długopis, notes, kubek czy torbę z jej logo promuje ją w swoim otoczeniu. Przykładowo, jeśli używa on torby z nadrukiem do zabierania potrzebnych rzeczy do pracy, prezentuje informacje o firmie swojej rodzinie, znajomym, współpracownikom, a nawet przypadkowym osobom spotkanym na ulicy czy w autobusie.
W ten sposób działają jednak jedynie gadżety, które są dobrej jakości. Tylko takich bowiem klienci chętnie i często używają. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego sprowadzamy nasze torby z Uzbekistanu i Indii. Są szyte bardzo starannie z mocnej bawełny. Szwy krzyżowe solidnie podtrzymują ich długie uszy, dzięki czemu są odporne na obciążenia. Kolor torby nie blaknie pod wpływem słońca ani prania. Nadruk, który możemy wykonać na jej bokach, także jest bardzo trwały.
Dla kogo pomarańczowa torba bawełniana z nadrukiem?
Pomarańczowa torba bawełniana idealnie nadaje się dla marek, którym zależy na tym, aby się wyróżnić. Opatrzona odpowiednio zaprojektowanym nadrukiem może stać się niezwykle skutecznym narzędziem reklamowym. Umieszczamy grafikę na materiale metodą sitodruku. Pozwala ona na użycie do 4 kolorów na każdym boku torby. Używamy do tego celu dobrej jakości farb wodnych, które gwarantują uzyskanie wyraźnego nadruku o intensywnych kolorach, który będzie bardzo trwały.
Torby bawełniane z nadrukiem są oczywiście używane na wiele różnych sposobów, przez firmy, które je zamawiają. Często służą jako opakowanie zbiorcze na pakiety materiałów szkoleniowych czy promocyjnych wręczane uczestnikom szkoleń, konferencji lub targów. Sklepy wykorzystują je do pakowania swoich produktów lub jako upominek dla klientów, którzy zrobili zakupy za określoną kwotę. Do swoich działań promocyjnych używają ich również urzędy gminy, instytucje kultury oraz szkoły. W ich przypadku pomagają budować poczucie przynależności do określonej wspólnoty.