Cenówki – jak je wykorzystać, żeby przyciągnąć uwagę klienta?
Cenówki z powodzeniem wykorzystamy do budowania pozytywnego wizerunku firmy. Dobrze jest zatem postawić na indywidualny projekt graficzny, prezentujący logo marki i podkreślający charakter produktów. Warto zachować spójny wygląd wszystkich cenówek. Dobre efekty przynosi wprowadzenie różnych etykiet do oznaczenia różnych grup towarów, np. wędlin, serów czy ciast. Podczas promocji możemy wykorzystywać cenówki w jaskrawym kolorze lub z przyciągającym uwagę elementem graficznym. Wówczas klient, podchodząc do stoiska, od razu zauważy, które produkty są w specjalnej ofercie. Cenówki można wykorzystać także do zwrócenia uwagi klientów na produkty premium, ekologiczne czy wykonane ręcznie. Etykiety mogą mieć np. akcent sugerujący, że dotyczą produktów wysokiej jakości. Mogą także nawiązywać do wzornictwa ludowego, jeśli mamy do czynienia z produktami tradycyjnymi.
Cenówki laminowane – dlaczego są najczęściej zamawiane?
Cenówki laminowane są najczęściej wykorzystywane do prezentacji cen produktów spożywczych. Największą ich zaletą jest możliwość wielokrotnej zmiany ceny, odporność na wilgoć oraz możliwość mycia i dezynfekcji. Właściciele sklepów cenią je także za stosunkowo niską cenę i możliwość wykonania indywidualnego projektu, dopasowanego do charakteru towaru. Łatwo i szybko nanosi się na nie potrzebne informacje. Z przodu najczęściej jest to nazwa produktu, cena i ewentualnie lista alergenów. Na odwrocie można natomiast zapisać dane potrzebne sprzedawcy. Mogą to być np. kody produktu czy dokładną listę składników. Czytelnie zaprezentowane ceny i podstawowe informacje o produkcie przyspieszają obsługę klientów. Szczególnie w miejscach, gdzie ruch jest duży, jak np. bary szybciej obsługi, stoiska z mięsem, wędlinami czy serami. Klienci, stojąc w kolejce, mogą dokonać wyboru. Dzięki temu będą mieć także mniej pytań do sprzedawcy, przez co transakcja zabierze mniej czasu.
Cenówki do wędlin
Stoiska mięsne zazwyczaj prezentują ogromną ilość produktów. Ich właściwe wyeksponowanie i oznaczenie przyspiesza obsługę klientów i ułatwia pracę sprzedawcom. Z tego względu warto zadbać przejrzystą prezentację towaru. Ujednolicenie wszystkich cenówek pod względem kształtu i ogólnej koncepcji graficznej przynosi dobre efekty. Można rozróżnić np. kolorystycznie surowe mięso, wędliny, sery, czy ryby. Gdy każda grupa towaru będzie miała inne cenówki, klient łatwej odnajdzie wzrokiem potrzebne informacje. Produkty w promocji, na które odwiedzający najczęściej zwracają uwagę, powinny być wyróżnione np. jaskrawym akcentem, aby łatwo wpadały w oko. W podobny sposób możemy wyróżnić produkty premium.
Cenówki z logo
Cenówki z logo to ważny element budowania marki w świadomości klienta. Świetnie sprawdzają się przede wszystkim na stoiskach, gdzie oferowane są produkty wytworzone przez daną firmę, jak np. lodziarnie i cukiernie. Warto stosować je także w restauracjach i barach, gdzie klient sam decyduje o tym, co nałoży na swój talerz. Sprawdzą się również w bistrach sałatkowych, kanapkowych i innych tego typu lokalach. Prezentowane w ten sposób logo, bezpośrednio zestawione z produktami oferowanymi i przez firmę zacznie szybciej i trwalej zapadnie w pamięć osób odwiedzających lokal.
Rozmiar cenówki
Całkowity rozmiar po zafoliowaniu: 75 mm x 105 mm / wymiar kartonika: 69mm x 99mm
Ceny
Ceny są uzależnione od ilości jednorazowo zamawianej partii cenówek tego samego wzoru.
1000 szt. – 0,75/szt.
2000 szt. – 0,68/szt.
5000 szt. – 0,42/szt.
10000 szt. – 0,33/szt.
20000 szt. – 0,29/szt.
Ceny netto.
Czas realizacji
Czas realizacji – 4-7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia i wpłaty na konto.
Realizujemy również zlecenia ekspresowe!
Koszt wysyłki DPD
– 22,- za przesyłkę pobraniową do 30 kg
– GRATIS przy przedpłacie 100% wartości zamówienia.
Jak złożyć zamówienie?
Po zakupie prosimy o przesłanie:
– logotypu – wersja wektorowa, czcionki zamienione na krzywe, najlepiej CorelDraw do v.2019
– tekstu, kolorystyki którą ma być użyta lub ewentualnie gotowego projektu.
Na podstawie przesłanych materiałów i sugestii przygotowujemy bezpłatnie projekt cenówki.
Dane do przelewu w mailu po zakupie lub na podstronie kontakt.
Jeśli macie Państwo pytania prosimy o kontakt: tel. 505-005-101
lub e-mail: biuro@artpress.pl
Zobacz, czym jeszcze się zajmujemy: