Opis
Torba papierowa zielona 25x11x32
Torby papierowe z nadrukiem oczywiście mogą być bardzo skutecznym narzędziem promowania firmy. Dlatego są cenione nie tylko za estetykę i wygodę użytkowania. Bardzo ważną cechą, jaką mają, jest ich pełna biodegradowalność. Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, z czego wykonane są opakowania produktów, które kupuje. Towarzyszący nam niemal na każdym kroku, plastik jest trudny w utylizacji i często nie nadaję się do powtórnego przetworzenia. Jest także szkodliwy dla naszego zdrowia. Dzięki rosnącej świadomości odnośnie do szkodliwych skutków jego nadużywania, w końcu podjęto działania mające na celu ograniczenie jego używania. Miejsce powszechnie stosowanych do niedawna foliowych reklamówek zaczęły więc zajmować torby wielorazowe i torby papierowe.
Torebki papierowe z nadrukiem wbrew pozorom są bardzo wytrzymałe. Można ich używać do przenoszenia nawet dosyć ciężkich przedmiotów. Są przy tym o wiele bardziej estetyczne niż reklamówki z plastiku. Lepiej zabezpieczają także produkty przed zgnieceniem. Torby dostępne w naszej ofercie wykonywane są z papieru kraft 100 g/m2. Jest on odporny na pęknięcia pod wpływem obciążenia, rozdarcia i strzępienie. Powstaje bowiem z materiału pierwotnego, przez co ma bardziej jednolitą strukturę niż papier z makulatury. Uszy także wytwarzane są z papieru. Dzięki temu zużyte torebki papierowe są w pełni biodegradowalne.
Torba papierowa zielona 25x11x32 z nadrukiem
Papierowe torby o wymiarach 25cm x 11cm x 32cm są jednymi z najczęściej wybieranych przez firmy. Mieszczą one materiały w formacie A4, dlatego często wykorzystywane są podczas tragów, konferencji i szkoleń. Organizator może umieścić w nich wszystkie materiały promocyjne i szkoleniowe, a następnie w wygodny sposób wręczyć je uczestnikom. Torby papierowe często służą także do przekazywania próbek produktów lub drobnych upominków potencjalnym klientom. Korzystają z nich również sklepy. Doskonale nadają się bowiem do pakowania różnego rodzaju asortymentu. Na zielone torebki papierowe z nadrukiem zazwyczaj stawiają firmy, które chcą podkreślić ekologiczny charakter swoich wyrobów. Pomagają one zatem w budowaniu pozytywnego wizerunku marki, jako dbającej o środowisko. Dodatkową korzyścią wynikającą ze stosowania ich do pakowania jest to, że chętnie są wykorzystywane wielokrotnie.




























