Torba papierowa granatowa 25x11x32
Agencje reklamowe prześcigają się w pomysłach na oryginalne i innowacyjne gadżety reklamowe. Są jednak rozwiązania, które sprawdzają się od dawna. Wymagają niewielkich nakładów finansowych, a przynoszą doskonałe efekty. Z pewnością praktyczne i estetyczne materiały promocyjne należą do najchętniej przyjmowanych upominków. Są one potem wielokrotnie wykorzystywane przez osoby obdarowane. Dzięki temu mają one częsty kontakt z daną marką jeszcze długo po spotkaniu. Wykorzystując długopisy z logo, notesy, kalendarze, czy torby papierowe promują ją także w swoim otoczeniu. To zatem tani, a zarazem bardzo skuteczny sposób na budowanie rozpoznawalności firmy.
Bez wątpienia torby papierowe z nadrukiem to idealne rozwiązanie nie tylko dla sklepów. Dlatego chętnie korzystają z nich drogerie, apteki, piekarnie, cukiernie, sklepy z odzieżą i artykułami spożywczymi i wiele innych. Szerokie usztywnione dno torebki, pozwala ułożyć w jej wnętrzu produkty tak, aby nie gniotły się podczas transportu. Papier, z którego są wykonywane, ma oczywiście atest Państwowego Zakładu Higieny. Oznacza to, że można ich bezpiecznie używać również do pakowania artykułów spożywczych. Po torebki papierowe często sięgają także firmy, które nie prowadzą sprzedaży bezpośredniej. Z racji tego, że mieszczą format a4, są wykorzystywane do przygotowywania pakietów materiałów promocyjnych. To zatem bardzo wygodny sposób wręczania ich uczestnikom szkoleń, konferencji oraz targów.