Opis
Torba papierowa czarna 54x15x46
Czarna torba papierowa z czarnymi uchwytami pozwala bez wątpienia uzyskać wrażenie prestiżu i elegancji. Zwróci także uwagę otoczenia. Z pewnością będzie bardzo skutecznym narzędziem promowania marki. Ciekawy nadruk zawierający logo firmy również będzie przyciągał wzrok. Duże papierowe torby z logo są nie tylko bardzo pojemne i wytrzymałe, ale także wyglądają lepiej niż plastikowe reklamówki. Z tego powodu osoby, które je otrzymały, korzystają z nich wielokrotnie. Służą na przykład podczas zakupów, do przenoszenia innych przedmiotów oraz do przechowywania dokumentów i innych rzeczy. Przy każdym użyciu torby, logo naszej marki utrwala się w pamięci klienta. Promuje on je także w swoim otoczeniu, dzięki czemu nasza marka może zaistnieć w świadomości wielu potencjalnych klientów.
Pojemne i wygodne w użyciu torby z papieru kraft mają bardzo szerokie zastosowanie. Sięgają po nie firmy z różnych branż. Można do nich pakować produkty albo prezenty dla klientów lub partnerów biznesowych. Często służą także podczas targów i konferencji do wręczania uczestnikom pakietów gadżetów promocyjnych firmy. To bardzo praktyczne rozwiązanie dla obu stron. Sprzyja także promocji marki. Osoba spacerująca z firmową torbą mimowolnie promuje logo naszej firmy wśród odwiedzających. Po pojemne torby papierowe z nadrukiem często sięgają firmy cateringowe. Papier kraft ma oczywiście atest PZH, dopuszczający go do kontaktu z żywnością. Wykonane z niego torby mogą zatem być wykorzystywane również np. w cukierniach i piekarniach.
Torba papierowa czarna 54x15x46 z nadrukiem
Torby papierowe, które oferujemy, wyróżniają się na rynku starannością wykonania. W połączeniu z eleganckim i bardzo trwałym nadrukiem zwracają uwagę otoczenia. Produkuje się je z prążkowanego papieru kraft, który w przeciwieństwie do papieru z makulatury ma jednolitą strukturę. Dzięki temu jest bardziej odporny na pęknięcia i rozerwania pod wpływem ciężaru. Papierowe uchwyty ze skręcanego papieru są bardzo mocne. Ich dużą zaletą jest również pełna biodegradowalność. Coraz więcej konsumentów świadomie rezygnuje z uciążliwych dla środowiska foliowych reklamówek. Troska o środowisko korzystanie wpływa zatem na wizerunek marki.




























