Torba bawełniana 160gr z długimi uszami
Dzięki rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa torby wielokrotnego użytku stają się coraz popularniejsze. Korzystamy z nich zatem nie tylko podczas zakupów, ale także w wielu innych sytuacjach. Pozwala to znacznie zmniejszyć ilość plastikowych opakowań, które zużywamy. Firmy, które swoimi działaniami wykazują troskę o środowisko naturalne, są także znacznie lepiej postrzegane. Warto zatem postawić na ekonomiczne i skuteczne narzędzie promocji swojej marki, jakim są torby bawełniane z nadrukiem.
Torby bawełniane z atrakcyjnym nadrukiem są także znacznie bardziej estetycznym i praktycznym rozwiązaniem niż foliowe reklamówki. Są trwalsze, dużo lepiej wyglądają i są wygodniejsze w noszeniu. Długie, wszyte szwem krzyżowym uchwyty można założyć na ramię. Torby dostępne w naszej ofercie sprowadzane są z Indii i Uzbekistanu. Szyte są z bawełny 160 g. Jest ona odporna na rozdarcia i wyciągnięcia pod wpływem obciążenia. Wszystkie szwy wykonywane są bardzo starannie, co podnosi trwałość torby.
Torba bawełniana 160gr z nadrukiem
Na każdej torbie możemy również wykonać wysokiej jakości nadruk logotypu i napisów. W zależności od rodzaju grafiki dobieramy odpowiednią technikę. Do 4 kolorów z każdej strony torby bez rastrów i przejść tonalnych nanosimy metodą sitodruku. W przypadku projektów w pełnym kolorze lepiej sprawdza się DTG.
Oczywiście największą zaletą, jaką mają torby bawełniane z nadrukiem, jest to, że obdarowani nimi klienci korzystają z nich chętnie i często. Wykorzystywane są najczęściej podczas zakupów, ale także do przenoszenia książek, teczek z potrzebnymi dokumentami, stroju sportowego lub butów potrzebnych na siłowni, rzeczy potrzebnych na piknik, niezbędnych akcesoriów dla dzieci, które chcemy ze sobą zabrać do parku czy w inne miejsce. Bez wątpienia to tylko kilka z wielu przykładów możliwości użycia torby bawełnianej na co dzień. Z pewnością okazji, gdy po nią sięgamy, jest o wiele więcej.
Należy pamiętać, że każda z tych okazji oznacza dla naszej firmy budowanie rozpoznawalności marki. Ponadto podczas korzystania z niej nie tylko klient ma kontakt z naszym logo, ale także wiele osób z jego najbliższego otoczenia: przypadkowi przechodnie, rodzina, znajomi współpracownicy. Jest to zatem bardzo ekonomiczne i działające długotrwale narzędzie promocji firmy.