Krótko mówiąc wszyscy kochamy prezenty.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zrealizowała pierwsze na polskim rynku rzetelne badanie jakościowe, które dotyczyło dotyczące percepcji artykułów promocyjnych oraz potrzeb dotyczących upominków reklamowych. Badanie to wykazało, że upominki reklamowe są uważane za istotny element strategii marketingowej i stanowią doskonałą wizytówkę firmy oraz pomagają stworzyć pozytywny obraz marki i są elementem jej wizerunku.
Ankietowani stwierdzili, że drobne upominki i to niezależnie od okazji przy jakiej są wręczane są zawsze miłym gestem ze strony firmy. Wszak wszyscy kochamy prezenty, nawet te najdrobniejsze, zaś ich otrzymywanie wyzwala w klientach pozytywne emocje. Pod warunkiem jednak, że ów podarunek jest funkcjonalny oraz stosunkowo dobrej jakości. Oryginalność – ku zaskoczeniu – wcale nie jest dla klientów i potencjalnych klientów tak istotna jakby się mogło wydawać.
Metalowe długopisy firmowe są o wiele trwalsze i bardziej eleganckie niż plastikowe długopisy z nadrukiem. Są nie tylko bardziej funkcjonalne i niezawodne ale także przyjemniejsze w użytkowaniu. Solidny mechanizm wysuwania wkładu działa bez zarzutu nawet po wielu miesiącach. Nawet przy częstym użytkowaniu i przechowywaniu go w różnych miejscach jego obudowa pozostaje estetyczna.
Dodatkową zaletą długopisów metalowych jest także to, że mają one w większości wkłady, które starczają na dłużej niż w przypadku najtańszych długopisów plastikowych. Można je także wymieniać co znacznie podnosi ich żywotność. Osoba, która otrzyma elegancki i trwały upominek reklamowy, tak samo będzie postrzegać Twoją firmę. Zatem z pewnością warto zainwestować w długopisy metalowe.