Metalowe długopisy to prestiż dla firmy
Osoby otrzymujące gadżety reklamowe, zwykle przenoszą wrażenie dotyczące ich jakości na odczucia względem firmy, od której je dostały. Oznacza to, że niskiej jakości materiały promocyjne mogą zaszkodzić wizerunkowi marki. Z pewnością kiepskiej jakości długopisy plastikowe z nachalnym nadrukiem reklamowym wielu klientom mogą nie przypaść do gustu. Oprócz niskiej estetyki ich wadą jest także to, że ich wkłady szybko się wypisują, a mechanizmy psują. Dla klientów nie są zbyt wartościowe. Szybko je zatem gubią, porzucają lub wyrzucają do kosza. Dobrej jakości długopis, przyjemny w użytkowaniu, często służy obdarowanemu przez wiele miesięcy. Przez ten czas nie tylko nasz klient czy partner w interesach ma wielokrotny kontakt z logo naszej firmy, ale także całe jego otoczenie.
Metalowe długopisy z grawerem są bardzo eleganckie. Dobrze układają się w dłoni i lekko piszą. Korzystanie z nich jest czystą przyjemnością. Seria FIT oferuje aż 8 barw obudowy do wyboru. Bez trudu można zatem wybrać kolor, który będzie pasował do barw każdej marki. Można też zdecydować się na jego wybór ze względu na przeznaczenie. Jeśli chcemy, żeby długopis wyglądał bardziej prestiżowo, warto postawić na czerń, granat lub grafit. Jeżeli natomiast zależy nam na tym, aby z daleka przyciągał uwagę, najlepsza będzie czerwień, pomarańcz, zieleń lub błękit.
Na wybranych długopisach oczywiście naniesiemy zaprojektowaną grafikę. Podobnie jak na innych gadżetach metalowych również na długopisach stosujemy technikę grawerowania. Napis jest wycięty w metalu i ma jego kolor. Przede wszystkim metoda ta pozwala na precyzyjnie odwzorować nawet małe elementy i nawet przy intensywnych użytkowaniu w różnych warunkach logo i dane firmy nie ścierają się ani nie tracą czytelności.