Opis
Torba papierowa brązowa 32x16x38
Torby papierowe dostępne są oczywiście w wielu różnych wymiarach i wariantach kolorystycznych. Dzięki temu każda firma może wybrać takie, które będą pasowały do jej potrzeb i asortymentu. W naszej ofercie są więc białe, kolorowe oraz brązowe torby. Te ostatnie pozwalają szczególnie podkreślić troskę firmy o środowisko. Naturalny, brązowy kolor papieru kraftowego kojarzy się bowiem z produktami ekologicznym.
Po tego rodzaju torby sięgają jednak firmy niemal ze wszystkich branż. Są one wykorzystywane na przykład do pakowania m.in. tekstyliów dla domu, ubrań, produktów spożywczych, drobnego AGD, kosmetyków oraz wielu innych produktów. Papier kraftowy, z którego są wykonane, ma atest Państwowego Zakładu Higieny. Oznacza to, że mogą mieć kontakt z żywnością. Nadają się zatem do używania w cukierniach i piekarniach. Sięgają po nie również właściciele barów i restauracji, którym służą do transportu zamówionych dań.
Torba papierowa brązowa 32x16x38 z nadrukiem
Papierowe torebki to z pewnością dobre opakowanie zbiorcze dla gadżetów promocyjnych wręczanym uczestnikom targów lub konferencji. To również wygodny sposób na to, aby podarować kontrahentom drobne upominki lub przekazać próbki swoich produktów podczas spotkania biznesowego. Torby papierowe dostępne w naszej ofercie wykonane są z papieru kraftowego 100 gr. Powstaje on z surowca pierwotnego a nie z makulatury, dzięki czemu jego struktura jest jednolita. Jest przez to bardziej odporny na pęknięcia i rozdarcia pod wpływem obciążenia. Uchwyty ze skręcanego papieru mocowane są po wewnętrznej stronie torby.
Trwałość i elegancki wygląd toreb z papieru kraftowego zachęcają do wielokrotnego ich używania. Jest o nie tylko duża korzyść dla środowiska, ale również dla wizerunku marki. Klienci najczęściej wykorzystają je ponownie do transportowania innych przedmiotów, porządkowania i przechowywania różnych rzeczy, a nawet wręczania prezentów innym osobom. Każde jej użycie sprawia, że kolejne osoby mają kontakt z daną marką. Sprzyja to budowaniu jej rozpoznawalności.














