Opis
Torba papierowa brązowa 25x11x32
Papierowe torby mają oczywiście wiele zastosowań. Firmy wykorzystują je na przykład do wręczania swoim klientom upominków reklamowych podczas spotkań biznesowych, targów, konferencji i szkoleń. Często służą również do pakowania zakupów oraz próbek produktów. Sklepy chętnie wręczają w nich także drobne bezpłatne upominki klientom, którzy dokonali zakupów powyżej określonej kwoty.
Torby papierowe z nadrukiem znajdują więc zastosowanie w wielu różnych branżach. Bez wątpienia pozwalają w bardzo wygodny i estetyczny sposób zapakować zakupione produkty. Ze względu na rozmiar najczęściej stosują je drogerie i wytwórcy naturalnych kosmetyków. Używane są również jako opakowanie na niektóre rodzaje rękodzieła, artykuły spożywcze, biżuterie oraz wiele innych. Brązowy papier kraftowy, z którego są wykonane, podkreśla zatem naturalny i ekologiczny charakter produktów. Świadczy również o trosce danej firmy o środowisko naturalne. Ma to bardzo duże znaczenie dla budowania pozytywnego wizerunku marki.
Torba papierowa brązowa 25x11x32 z nadrukiem reklamowym
Torby z papieru dostępne w naszej ofercie wykonane są z gładkiego lub prążkowanego papieru kraftowego w kolorze brązowym. Powstaje on z materiału pierwotnego, dzięki czemu jego struktura jest jednolita. Jest przez to bardziej odporny na pęknięcia, rozdarcia i strzępienie. Ponadto uchwyty zrobione ze skręcanego papieru są niezwykle trwałe. Dno torby oraz miejsce wklejenia uchwytów zostały wzmocnione dodatkową warstwą papieru. Dzięki temu jest ona bardzo odporna na obciążenie. Na każdej z nich możemy oczywiście wykonać dowolny nadruk jednostronny lub dwustronny. Technika, którą stosujemy, gwarantuje trwałość naniesionej grafiki. Nie ściera się ona, nie blaknie ani nie rozmywa pod wpływem wilgoci.
Trwałość toreb, wygoda ich użytkowania i elegancki wygląd sprawiają, że są one chętnie wykorzystywane przez klientów wielokrotnie. Warto zatem zainwestować w dobrej jakości torebki papierowe z interesującym nadrukiem, ponieważ pomogą nam w budowaniu rozpoznawalności marki. Za każdym razem, gdy klient użyje naszej torebki do przetransportowania innych przedmiotów, wręczenia komuś prezentu, czy przechowania rzeczy, będzie miał kontakt z naszym logo, podobnie jak jego otoczenie.














