Torba materiałowa 160gr z długimi uszami
Materiałowe torby reklamowe zyskują coraz większą popularność zarówno wśród firm, jak i konsumentów. Są praktyczne w użytkowaniu, a przy tym skutecznie promują markę. Swoją popularność zawdzięczają głównie coraz modniejszemu trendowi ECO. Warto po nie sięgnąć zamawiając upominki reklamowe dla swoich klientów, ponieważ przynoszą doskonałe efekty przy niewielkich nakładach finansowych.
Nie trzeba dysponować dużym budżetem, aby zamówić torby materiałowe z logo swojej firmy. Ich zastosowanie jest bardzo szerokie i stwarza wiele okazji do budowania rozpoznawalności naszej marki. Pozwala również dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców naszych produktów lub usług.
Torby materiałowe z nadrukiem mogą mieć wiele zastosowań w procesie promocji firmy. Można wykorzystywać je jako upominek reklamowy nie tyko dla klientów, ale także partnerów biznesowych. Będą również miłym dodatkiem do zakupów, których wartość przekracza określoną sumę. Służą również do pakowania ekologicznych produktów spożywczych oraz wyrobów rękodzielniczych. Często służą też jako opakowanie zbiorcze dla gadżetów promocyjnych rozdawanych uczestnikom targów konferencji czy szkoleń.
Torby materiałowe z nadrukiem jako promocja firmy
Torby materiałowe z bawełny 160 g są wytrzymałe na obciążenia, nie wyciągają się ani nie pękają pod jego wpływem. Ich uchwyty przymocowane są starannie wykonanym szwem krzyżowym. Torby są w naturalnym kolorze bawełny ecru, mają długie uszy, które można zakładać na ramię. Na każdej z nich możemy wykonać dowolny nadruk. Logotypy i napisy do 4 kolorów drukujemy techniką sitodruku. Grafika w pełnym kolorze natomiast metodą DTG. Obie powalają uzyskać wyraźny nadruk o intensywnych kolorach, który jest bardzo trwały. Dzięki temu torby można prać bez obaw, że się uszkodzi. Jest odporny również na działanie promieni słonecznych i ścieranie.
Oprócz wygody użytkowania oraz ekologicznego charakteru toreb ich największą zaletą jest skuteczność w promocji marki. Ze względu na swój praktyczny i przyjazny dla środowiska charakter, są często osobom, które je otrzymały. W ten sposób rozpowszechniają one informacje o naszej firmie wśród swoich krewnych, znajomych, współpracowników, a nawet przypadkowych przechodniów.