fbpx
 

Potykacze reklamowe – najlepsza forma reklamy ulicznej

Jedna z najefektywniejszych form przyciągnięcia uwagi klientów do lokalu gastronomicznego, punktu usługowego czy sklepu są potykacze reklamowe zewnętrzne. Są nie tylko skuteczne marketingowo, ale także wygodne w użytkowaniu. Ich zaletą jest również stosunkowo niewielki koszt wykonania oraz długa trwałość. Potykacz zachęci klientów do wejścia i dokonania zakupów, efektywnie prezentując przechodniom aktualną ofertę firmy.

Potykacze reklamowe – długotrwała inwestycja w promocję firmy

Na rynku znajdziemy wiele rodzajów połykaczy reklamowych. Najbardziej popularne wykonujemy z drewna, aluminium lub tworzywa sztucznego. Najczęściej do ich budowy stosujemy twarde lub spienione PCV albo płytę HIPS, która jest bardziej odporna na działanie czynników atmosferycznych takich jak deszcz, czy promienie słoneczne. Wszystkie są lekkie i z łatwością je przeniesiemy a po złożeniu zajmują mało miejsca. Skonstruowaliśmy je tak, aby mimo niewielkiej wagi były stabilne, nawet podczas wiatru. Potykacze, które wykonujemy długo zachowują estetyczny wygląd. Dzięki temu mogą przez długi czas będą promowały firmę i jej ofertę wśród przechodniów.

potykacze reklamowe swistak
potykacze reklamowe solinka
potykacze reklamowe kier
potykacze reklamowe kalisto
potykacze reklamowe informacja

Potykacze reklamowe- jak najefektywniej je wykorzystać?

Uliczny potykacz wykorzystują różne branże. Najpowszechniej stosuje się go w gastronomii. Jego zadaniem jest przede wszystkim zwrócenie uwagi przechodniów na dany lokal. Umieścimy na nim aktualne menu restauracji oraz informacje o promocjach obowiązujących danego dnia. Dzięki niemu przyciągniemy klientów. Chętnie używają ich właściciele restauracji, ale także cukierni, barów szybkiej obsługi itp. punktów. To także dobry sposób na to, aby Przechodnie zwrócili uwagę w miejscach popularnych turystycznie. Z tej formy reklamy powszechnie korzystają także gabinety kosmetyczne, fryzjerzy oraz inne punkty usługowe. Potykacz często uzupełnia tablicę, kaseton czy reklamę banerową umieszczonej na fasadzie budynku. Jest on również dobrym rozwiązaniem dla specjalistycznych, małych sklepików, szczególnie jeśli wejście do nich nie wiedzie bezpośrednio ulicy.  Na potykaczu o standardowych wymiarach 58 cm x 100 cm można czytelnie i estetycznie przedstawić ofertę danego lokalu gastronomicznego, sklepu czy punktu usługowego.

Potykacze reklamowe – idealne rozwiązanie dla każdej branży

Do największych zalet potykaczy reklamowych należy zaliczyć ich skuteczność w promowaniu firmy, niewielki koszt produkcji, trwałość i wygodę użytkowania. Ciekawie zaprojektowane i estetycznie wykonane, efektywnie prezentują informacje o firmie i jej ofercie. Kiedyś dominowały w branży gastronomicznej, obecnie coraz chętniej sięgają po nie różnego rodzaju salony sprzedaży, sklepy odzieżowe, obuwnicze, a nawet oferujące biżuterię.  Często korzystają z nich także właściciele różnego rodzaju punktów usługowych oraz biura podróży. Przyciągający wzrok potykacz to doskonały sposób na to, aby  każdego dnia dotrzeć ze swoją ofertą do wielu potencjalnych klientów.

Potykacze reklamowe drewniane – czy jest trwały?

Potykacze drewniane ze względu na swoją ponadczasową elegancję często wykorzystują właściciele firm działający w różnych branżach. Niektórzy obawiają się jednak, że są mniej trwałe niż te wykonane z aluminium i tworzywa sztucznego. Technologia wykonania potykaczy drewnianych gwarantuje jednak ich długą trwałość i estetykę. Drewno, z którego są wykonane, jest impregnowane specjalnymi środkami chemicznymi. Dzięki temu jest odporne na działanie słońca i deszczu. Tablica przeznaczona do zapisywania informacji kredą lub suchościeralnym flamastrem zrobiona jest natomiast z bardzo trwałej płyty.

Potykacze kredowe – dlaczego są najlepszym rozwiązaniem dla gastronomii?

Potykacz reklamowy drewniany z kredową tablicą jest nie tylko eleganckim, ale i praktycznym rozwiązaniem dla lokali gastronomicznych. Jest wygodny w użytkowaniu i skutecznie przyciąga uwagę przechodniów. Pozwala codziennie prezentować im menu restauracji i ceny posiłków, zachęcając od wejścia. Można po nich pisać tradycyjną kredą białą lub kolorową, a także pisakami kredowymi. W obu przypadkach codzienne czyszczenie tablicy można wykonać łatwo i szybko. Wystarczy przetrzeć ją zwilżoną szmatką i znów mamy czyste pole do popisu. Tego typu potykacz zewnętrzny może służyć barom i restauracjom. Z powodzeniem korzystają z niego także cukiernie i puby.

Potykacze reklamowe zewnętrzne dwustronne

Potykacze reklamowe dwustronne, pozwalają na prezentowanie informacji o ofercie firmy po obu swoich stronach. W zależności od wybranej formy, po obu stronach może znaleźć się taka sama lub różna, wcześniej zaprojektowana grafika. Dwustronne potykacze kredowe skonstruowane są natomiast tak, aby po obu ich stronach można było pisać. Dzięki temu można dotrzeć do ogromnej grupy potencjalnych klientów. Tak samo jest z potykaczami pokrytymi specjalną folią, po której można pisać pisakami suchościeralnymi.

Bez względu na rodzaj świadczonych usług, czy oferowanych towarów, dobrze zaprojektowany i starannie wykonany z najwyższej jakości materiałów potykacz, jest doskonałym sposobem, na przyciągniecie uwagi przechodniów. Jeśli uda nam się skierować ich spojrzenia na ofertę naszej firmy, wówczas już nie wiele trzeba, aby z przypadkowych przechodniów zmienili się w naszych klientów.

Czas realizacji

Zamówienie na potykacz zrealizujemy w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Realizujemy również zlecenia ekspresowe!

Jak złożyć zamówienie na potykacz reklamowy?

Do wykonania projektu prosimy o przesłanie:
– logotypu – wersja wektorowa, czcionki zamienione na krzywe, najlepiej CorelDraw do v.2019
– tekstu, kolorystyki którą ma być użyta lub ewentualnie gotowego projektu.
Proste projekty potykaczy i roll-upów reklamowych wykonujemy gratis.
Dane do przelewu znajdują się podstronie kontakt
Jeśli macie Państwo pytania prosimy o kontakt telefoniczny: 505-005-101
lub e-mail: biuro@artpress.pl

Zobacz, czym jeszcze się zajmujemy: