fbpx
 

Długopisy reklamowe z grawerem lub nadrukiem

 

Popularność długopisów reklamowych sprawia, że klienci oczekują, aby nanoszone na nie treści charakteryzowały się trwałością i estetyką. Dlatego wśród gadżetów reklamowych najczęściej spotyka się długopisy z nadrukiem. Jednakże nadruk jest tyleż prostą, co i zawodną metodą utrwalania informacji reklamowych i informacyjnych. Stąd też oferujemy Państwu długopisy reklamowe z trwałym grawerem. Zadbaj jeszcze bardziej o swojego klienta wręczając mu niezwykle elegancki i atrakcyjny upominek czyli promocyjny długopis z nadrukiem lub grawerem własnego logo.

 

Po kliknięciu na wybrany model długopisu pojawi się cennik / kalkulator kosztów wykonania długopisów z grawerem wg którego będzie można samodzielnie wycenić koszt w zależności m.in. od nakładu.

Czas realizacji

Zazwyczaj czas realizacji długopisów reklamowych to 2-4 dni robocze od momentu złożenia zamówienia oraz akceptacji przesłanej przez nas wizualizacji i wpłaty na konto na podstawie wystawionej faktury proforma.
Zrealizujemy również  zlecenia ekspresowe!

 

Koszt wysyłki DPD

– 20,- za przesyłkę do 30 kg (t.j. około 1.500 długopisów)
Przy zamówieniach powyżej 500 szt. wysyłka na nasz koszt!

 

Jak złożyć zamówienie

Na początek zawsze prosimy o podanie modelu i koloru oraz przesłanie danych do grawerowania na długopisach (logotypy i treść napisów)
Logotypy proszę przesłać najlepiej w wersji wektorowej, zamienione na krzywe (CorelDraw do v.X7)
– teksty i dedykacje prosimy wpisywać w treści maila lub przesłać na e-mail w pliku tekstowym.
Dane do przelewu znajdują się na podstronie kontakt.
W razie pytań proszę o kontakt mailowy: biuro@artpress.eu lub telefoniczny: 505-005-101

Długopisy reklamowe – galeria wykonanych prac

 

Trwałe długopisy metalowe

Zaletą naszej oferty jest także materiał z jakiego wykonane są długopisy reklamowe czyli metal. Grawer na metalu jest nie tylko trwały lecz również odznacza się wyjątkową elegancją. Pod tym względem produkty z nadrukiem nie mogą konkurować z tymi, które oferujemy. Dodajmy jeszcze, że nasze metalowe długopisy z grawerem oferowane są w kilku a czasem w kilkunastu wariantach kolorystycznych oraz w wersji matowej lub z połyskiem.

 

Niewielki grawer to duża reklama

Chociaż długopisy reklamowe oferują najwyżej około 6 x 65 mm miejsca na grawer to ich moc jest bardzo duża. Długopisy z grawerem to najczęściej rozdawany w czasie spotkań, targów i szkoleń gadżet promocyjny. Można go schować do kieszeni lub wrzucić do torby i zawsze się przyda w przeciwieństwie do innych bardziej specjalistycznych upominków.  Długopisy reklamowe z nadrukiem lub grawerem to także gadżet tani, który jest nieodłączną częścią materiałów promocyjnych każdej firmy. I nie jest istotne czy mówimy o przedsiębiorstwie małym czy dużym. Zapoznaj się z naszą propozycją i stwórz swój projekt.

Aby zapoznać się z pełną ofertą naszej firmy zapraszamy do naszej siedziby przy ulicy Lipowej 5 w samym centrum Bydgoszczy.

 

Grawer na długopisach

Eleganckie długopisy z grawerem mają zdobienie wykonane jest znakowarką laserową. Jest bardzo trwałe, nie ściera się i odporne na zdrapywanie. Kolor graweru na metalowym długopisie reklamowym jest w zależności od modelu biały lub jasno szary. Należy przy tym pamiętać o zasadzie, że im ciemniejszy długopis tym większy będzie kontrast pomiędzy grawerowaną grafiką a powierzchnią długopisu.
Pole do wykorzystania na grafikę czy napisy na długopisach to ok. 6 mm X 65 mm. Taka powierzchnia w zupełności wystarcza aby umieścić na nich czytelny tekst w dwóch liniach. Możliwy jest również tekst w 3 liniach ale tylko z użyciem prostej czcionki.
Za dodatkową opłatą możemy oczywiście wykonać na długopisach grawer dwustronny lub personalizacje np. na każdym długopisie inne imię i nazwisko.

 

Długopisy reklamowe – czy warto je rozdawać?

Choć mogłoby się wydawać, że w dobie marketingu internetowego gadżety takie jak przybory do pisania czy kalendarze nie działają to jednak wciąż pozostają one wdzięcznym prezentem, nie tylko przydatnym ale i tworzącym swego rodzaju pomost pomiędzy klientem a marką. Oczywiście pod warunkiem, że są umiejętnie zaprojektowane, przyciągają wzrok nie tylko swoją kolorystyką, ale i wdzięcznymi liniami i … działają.

Wszyscy kochamy prezenty

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zrealizowała pierwsze na polskim rynku rzetelne badanie jakościowe, które dotyczyło dotyczące percepcji artykułów promocyjnych oraz potrzeb dotyczących upominków reklamowych. Badanie to wykazało, że upominki reklamowe są uważane za istotny element strategii marketingowej i stanowią doskonałą wizytówkę firmy oraz pomagają stworzyć pozytywny obraz marki i są elementem jej wizerunku.

Ankietowani stwierdzili, że drobne upominki i to niezależnie od okazji przy jakiej są wręczane są zawsze miłym gestem ze strony firmy. Wszak wszyscy kochamy prezenty, nawet te najdrobniejsze, zaś ich otrzymywanie wyzwala w klientach pozytywne emocje. Pod warunkiem jednak, że ów podarunek jest funkcjonalny oraz stosunkowo dobrej jakości. Oryginalność – ku zaskoczeniu – wcale nie jest dla klientów i potencjalnych klientów tak istotna jakby się mogło wydawać.

 

Do długopisu jeden krok

Jednym z najpopularniejszych gadżetów reklamowych są materiały piśmiennicze a przede wszystkim długopisy reklamowe. I nie ma się co dziwić –  wszak doskonale wpisują się one w oczekiwania klientów dotyczące funkcjonalności otrzymanego prezentu. Nie tylko budzą one pozytywne skojarzenia ale mogą też być doskonałym narzędziem wsparcia sprzedaży lub impulsem do nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem. Również w dobie new­slet­te­rów czy bannerów internetowych stanowią miłą odmianę i nawiązanie do wciąż docenianych przez zmęczone szumem informacyjnym społeczeństwo tradycyjnych form marketingowych.

Co więcej, długopisy reklamowe doskonale sprawdzą się w każdej sytuacji, nie tylko podczas targów czy konferencji, ale także jako upominki spontaniczne rozdawane podczas masowych imprez czy nawet wizyty potencjalnego klienta w firmie.